Bloggi bloggi :)

Hej :) Idag har jag inte gjort något heller... Haha ;) Imorgon ska vi nog åka och bada :)
GAAH!! jag vill åka till Hudiksvall, NUUUU!!! :@  Dethär är det SÄMSTA sommarlovet i mitt liv! :'( Jag har typ inte gjort ett piss -.-'' Men det är några jävla fönster som kommer i vägen :( För då kommer Hudiksvalls borna hit och ska hjälpa oss, så ska nog jag och spohia åka med upp :) men fönsterna kommer ju ALDRIG!! -.-'' Dom skulle ha kommit förra fredagen, men ICKE SA NICKE!! :/ åh :(

Några härliga bilder från Hudiksvall (förra året) :)
HAhaha litte udda :) men ni kanske inte visste att det var SKIDTÄVLING mitt på sommaren :) dom hade sparat en massa snö till sommaren ^_^
Juste... undra hur spökis och spökelina har det ;)
Stänki stänki :D

Kram, ska nog sussa nu, är jättetrött :) Gnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0