Filmkväll med Lelle :) ♥

Jag och Lelle såg på "My litle bride"
Den var bra 3:dje gången också ;)

På eftermiddagen så gick jag och Lelle till centrum och "kollade" (vi gick mest och pratade om drama, amina och filmer :D haah ♥ Imorgon så ska vi göra något också :D Ska bli kul! :P fast vi har alltid lite svårt att bestämma oss för VAD vi ska göra ... ;)
Lelle ♥

Kram kram... Åhh, ahhh, gahh jag fick värsta lusten att gå på bio -.-'' haha jag får lite bio ryck då och då :D ♥
Hahaha som i skolan förut jag gick typ runt och frågade om någon ville gå på bio och äta kebab, hihi. Sen blev det att bara jag, Ida och Ronja gick till centrum och köpte äcklig kebab och fick ont i magen (iallafall jag :S ) För Ida ville inte se på bio -.-'' ♥ heheeee :D vi satt typ i timmar framför skype och tänkte ut film och så :P
En liten låt som har fastnat :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0