Idag ^_^

Vill bara säga en sak! min dator är jätte skum ''/ den steker mitt kött!!! AAAHHHAHAHAAHAHHAAHHAH -.^
KOLLA!?!?!?!?! uch :D ser ut som blodpuddig *_*
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla???????                                                          !                   ^_^

Idag blev det inget bad :( men imorgon ska vi nog ut med båten - härligt! :)  ska nog bada då, fast kallt i havet (burr :P)
hihi nu lyssnar jag på musik och kollar bland gammla bilder! ni får se några... ;) jag hittade en ny ganska så bra låt idag :D haha jag satt och lyssnade på den, sen skulle jag ladda ner den till mobilen så va det ett annat språk  (det språket jag trodde det var från början -.-''(koreanska)) så jag har suttit och lyssnat på kinesiska -.-''''''' haha jag blev jätte förvirrad när dom sjöng på fel språk... :D heheheheeh... =^.^=
hahahaha roffe, en jätte gammal bild på mig :P typ från 4:an eller 5:an men ändå hihi ^_^
haha kolla mina små naglar! jag bet då :D ♥
De va 4:an ^_^
jag var ju bäst på att ta bilder... Det är iallafall jag, Linn och Hamdi -.^
hihihi ;D
happy girl, hahah :D
forntidsdagen :)
Jag och Linn :D
Nä nu orkar jag inte lägga upp fler bilder :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0