idag och nu... :D ♥

TJA!!
Idag har jag och Ida babat på badet vi har i vårat "fridfulla" område ;D sen gick vi hem till henne och hade vattenkrig på studsmattan med vattenbalonger och med stora hinkar, haha  :D
Mormor och morfar är här nu. Det var jättekuligt när jag kom hem! Jag hade cycklat upp för 3 bakar innan så när jag öppnade dörren så flåsade jag jättemycket jag kunde typ inte prata!!! ^_^

Här kommer några roliga meningar min söta familj kom på när vi åt tårta! :D
pappa: nä, nu började honmyggorna jaga mig!
morfar: tur att det inte var hanarna!
jag: det hade vart bögigt ;D
Pappa: Nä, nu började hon-myggorna jaga mig!
Morfar: tur att det inte var hanarna!
Jag: bögigt ;P
Alla: hahahaha :D

Pappa: det ser ut som någon har snytit sig!
Alla: hahahhahahahaha:)
Jag: hahaha, åhh! ''/
1 min senare....
Mormor: Åh va gott!
(vi åt marsánsås)
ÄLSAKR!!!! ♥

Idis! :D

Våran goda glasstårta... (kommer på att jag har ätit av 2 tårtor idag....)

ASSO!!! herregud va SÖT jag är utan smink!!! (not)  ♥



Kommentarer
Postat av: ida

:D <3 <3 <3 <3

2011-06-12 @ 13:06:29
URL: http://iiidazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0