Lelle och Sandra :) ♥

Ungefär vid halv 7 så gick jag till Lelle och bakade cupcakes med henne och Sandra! (vi ska muta domarna imorgon ;P) sen under tiden dom var i ungnen gick vi ut och plockade klibbiga blommor till brudbuketten! :) vi fixade lite med cupcaksen och blombuketten innan jag gick hem och sydde klart klänningen ^_^ ♥

Sen kom Lelle springande för att pröva klänningen! haha, vi blev rädda för spökena 
när jag (ensam hemma) stog och gjorde middag så hörde jag mammas röst säga
- Linnea!
jag ba:
-mamma?
och sen helt tyst... det var JÄTTELÄSKIGT!!!! jag fick ju panik och gick och kollade om hon hade gått eller inte... men dom gick ju (är lite seg) 
Jag har sett spöken förut i mitt hus. Innan min gammelfarmor dog så vaknade jag samma tid varje natt och såg henne stå och kolla på min syrra, det känndes som att hon kom närmre hela tiden.
Och innan min farfars bror dog så hörde jag steg i trappan samma tid varje natt. 


Aja nu känns det som  jag har skrivit i evigheter... :D hejdå och ha en bra kväll! ♥
Kolla mitt hår!! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0