singö...

Hej, jag kommer kanske inte kunna blogga på fyra dagar eller så... men jag ska försöka blogga från mobilen, men när jag testade de här mobilblogg grej på blogg.se så stod det att jag redan hade använt mitt nummer till en annan blogg. Och så gick det inte att återställa min "andra blogg" -.-'' för så stod det i början när jag skulle starta min blogg ochså  fast med epost, suck! 
haha, men det gick att blogga från inernet på mobilen så det ska nog gå ;) hihi ♥ men inga bilder :(
från i vintras när jag och Lelle gick ut för att fota :D
ha, ha, ha, ha :D LoL lelles min :)
heheh... ny färgat hår (då) :D

Kommentarer
Postat av: lelle

taskigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dumma lollo =(

2011-06-29 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0