Sovit hos Moa, varit med Ida och rivit lakan ^_^ ♥

Hejsan svejsan ♥
Igår sov jag hos Moa :D haha roffe, vi hade jättekul!

Igår:
Jag och Ida var ute och lekte på en lekplats :D sen hade vi lite tråkigt och kom på låt-låten ;D då ringde Moa och frågade om vi kunde gjöra något, och vi sa ju såklart: ja! :D ♥ så var vi ute en liten stund med Angnes (Moas lillesyster) vi skulle leta reda på vart David bodde, MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D nää skämtade lite bara ;) men vi skulle som sagt leta reda på vart David bodde, för Angnes är kär i honom fast hon är ihop med Sten!!!! herregud vad vi hade problem... Sen kom STEN!! hem till Moa och Anges! :O och Angnes vågade inte göra slut ''/ vi ba: heja, heja, heja!! ♥

Idag:
Jag vaknade när Moas mamma kom in och väckte henne... Sen kunde jag inmte sommna om så då låg jag och sjöng ♫♥♫♥♫♥♫ :D
Sen gick vi upp och åt... sen hade vi vattenkrig i hennes badrum! allt blev blött och det luktade där inne efteråt... ''/ vi fyllde också badkaret med vatten! HAHAHA :D
Vi har inte gjort något mer efter det... :) ♥

Ida är glad över GRUUUUUUS!!! :D ♥
Fin man är då... ''/
Haha min arm :D ♥
YEAY! rivet lakan! :D haha ni skulle ha sett Moas min ;P roffe!! ♥
Moa blir besatt av något spel på min mobil... ''/
(förlåt att bilderna blev i en konstig ordning :) ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0