TJA! :D ♥

Tjena! ♥
Jag är ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, så nu ska jag blogga jättemycket :D ♥

På Midsommarafton var jag, min familj, Uno, Mia, Jonas, Farmor och farfar hos farmor och farfar :D vi hade jättekul, haha ^_^
Söta lilla Kasper :)
Synd att blommorna vi brukar ha längst upp i stången hade vissnat :(
Molly (korven) hon är jättesöt! haha hon är ju jätteliten så när hon hoppade över ett träd i skogen såg det såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gulligt ut!! :D ♥
Mmmmmmm~ Min syster gjorde en tårta :D även fast hon inte kan äta den (hon går på GI- metoden -.-'')
Jag blev inte gift :( ♥
Hahha bästa bilden asso :D ♥
Sen bjussade farfar på mini smarties!! :D ♥ så smååå ^_^

Igår såg jag, Sophia och mamma en "skräckfilm" hihi ^_^
Sweeney Todd *_*
Det är typ en blanding mellan skräck, kärlek och musikal :D
Han är en barberare och låtsas att han ska raka dom skägget men igentligen skär han halsen av dom :S
De gör också köttpajer.. av människorna som han har dödat?! :S
Hehe, tydligen så har han funnits på riktigt också?! Usch säger jag bara!

Idag har jag och mamma och.... -.-'' sophia varit i stan och shoppat lite grejer :D
Skor med mönster: Din sko 249:-
Jeans hårspännen: H&M 29.50:-
Rosa shorts: H&M (divided) 149:-
Jeansiga jeans shorts: twist&tango 499:-
Pussmuns linne: H&M 129:-
Ljusblå shorta: H&M 99:-
Gul och svart sak: Din sko 49:-
Blommiga svarta strumpor: Kapphal 49.50:-
Trosor... Kapphal 79:- st (3)
Bh... Kapphal 129:- st (2)
Ljusrosa skor: Skopunkten 349:-
Nya söta skor ♥

Nu eller... snart ska jag nog se en film :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0